poniedziałek, 24 stycznia 2022

Walentynki tuż tuż - lawendowe serca shabby chic

Witajcie :-)

Odkurzając mojego bloga będę publikowała projekty, jakie w ciągu ostatniego ponad roku udało mi się stworzyć. Postanowiłam, że nie będę zachowywała chronologii, lecz dopasuję kolejność postów do sezonów i pór roku.

Ponieważ już niebawem Walentynki, pokażę Wam kilka serduszek wykonanych różnymi technikami :-)

Dziś prezentuję serduszka w stylu shabby chic malowane farbami kredowymi i akrylowymi amerykańskiej marki DecoArt.
Te urocze ptaszki, które stanowią centralny motyw serduszek to wyjątkowa foremka IOD z jaskółkami 🐦🐦😍 





A teraz kilka słów na temat wykonania:

Zagruntowane serduszka akrylowe z naklejonymi, suchymi odciskami z masy lekkiej grubo pokryłam farbą kredową serii Americana Decor w kolorze Primitive (już kiedyś wspomniałam, że to jeden z moich ulubionych kolorów💜)
Po wyschnięciu  wyschnięciu brązową farbą akrylową spatynowałam lekko ptaszory i powierzchnię serc. Następnie przybieliłam suchym pędzlem białą farbą kredową Everlasting.

Kolejnym krokiem było namalowanie gałązek lawendowych dookoła ptaszków: użyłam farb akrylowych Crafters Acrylc's: Lavender, Purple Passion, Country Maple,Leaf Green oraz Forest Green, White.

Na koniec zabezpieczyłam serca bezbarwnym woskiem Americana Decor, a po wyschnięciu dodałam elementy pasmanteryjne, w tym chwosty własnoręcznie wykonane z wstążki satynowej 💪💪💪. 

Lista materiałów:

💜 serca akrylowe
💜 odciski z masy lekkiej - foremka IOD
💜 białe gesso DecoArt
💜 farby kredowe serii Americana Decor: Everlasting, Primitive
💜 farby akrylowe serii Crafters's Aceylics: Lavender, Purple Passion, Country Maple, Leaf Green,
      Forest Green
💜 bezbarwny wosk Americana Decor
💜 dodatki pasmanteryjne

Pozdrawiam serdecznie



 


3 komentarze:

  1. Aniu chyba każda z nas ma takie zachomikowane prace. Mam nadzieję że uda Ci się je wszystkie opublikować. Serduszka cudne choć za kolorem lawendowym nie przepadam za to lubię ptaszki. Kosztowały Ci niemało pracy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te serca. Wspaniale je wykonałaś i ta malowana lawenda- rewelacja!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Te han quedado preciosos, me enamoran. Saludos

    OdpowiedzUsuń