środa, 2 października 2013

Wyróżnienia są miłe, ale nie dziękuję



Od pewnego czasu przymierzałam się do stworzenia wpisu o miłych, lecz jakże absorbujących mój cenny czas wyróżnieniach, które ostatnio często otrzymuję. Mój blog z zamierzenia nie jest pamiętnikiem,  ani miejscem do zamieszczania moich przemyśleń dotyczących otaczającej mnie rzeczywistości. Mój blog to miejsce, gdzie chciałabym dzielić się swoją pasją, jaką jest decoupage, szerzyć wiedzę na jego  temat oraz zachęcać innych do spróbowania swoich siła w tej technice rękodzieła.

Wyróżnienia zaczęłam dostawać dość dawno, były dla mnie zaskoczeniem, bo na początku nie wiedziałam w ogóle o co chodzi i jak one działają. Kiedy dowiedziałam się że działają na zasadzie łańcuszka jak wszystkie zabawy blogowe to jednak było mi trochę przykro, że ze zwykłego ludzkiego braku czasu nie mogę się odwdzięczyć tym samym i posłać kolejnych wyróżnień innym osobom.  
Tak więc bardzo proszę o nie wyróżnianie mojego bloga, ani nie włączanie go do innych zabaw blogowych, które działają na zasadzie łańcuszka. Wybaczcie kochani, ale mój cenny czas wolę poświęcić na realizowanie swojej pasji, a nie pisanie na temat rzeczy, które wolę zachować dla siebie.

Największym wyróżnieniem są dla mnie wspaniałe komentarze, jakie otrzymuję i z nich cieszę się najbardziej.

Sama odwiedzam mnóstwo blogów, podziwiam Wasze prace i czasem jak mam czas zostawiam ślad w postaci komentarza.

Serdecznie dziękuję za odwiedzanie mojego bloga, mam nadzieję , że nikogo nie uraziłam moim wpisem. 


2 komentarze:

  1. Witaj Aniu! Pewnie Twój post jest skierowany i do mnie :) Bynajmniej, nie obrażam się, cieszę się, że masz takie stanowisko. Ja mam wiele mieszanych uczuc nt. tych zabaw, bo czasem jest tak, że nie biegam po blogach, bo mi czasu brak. I w takim momencie jak grom z jasnego nieba spada na mnie takie wyróżnienie. A tu klops ;) I zdarzyło mi sie niejednokrotnie również odmówic, tak więc przyjmuję wiadomosc. Co nie zmienia faktu, że będę tu zaglądac i uczestniczyc w zyciu twojego bloga, bo wiele tu pieknych prac i ciekawych tutków. Pozdrawiam ciepło, eda :)

    OdpowiedzUsuń