poniedziałek, 5 listopada 2018

Jesienny medalion z zegarem



Witajcie kochani, mój medalion w jesiennej aranżacji to praca wykonana z myślą o wyzwaniu na blogu DECORATORIUM , zainspirowałam się trochę techniką mood board (tył medalionu). Prawie miesiąc czekałam z jego publikacją, ponieważ dziś nadszedł dzień ogłoszenia wyzwania :-) Ten piękny papier ryżowy z motywem tarczy zegara zainspirował wiele osób, a mnie aż korciło, aby pochwalić się swoim :-) Do wykonania pracy użyłam: 

- medalion plexi
- papier ryżowy z motywem tarczy zegara
- pasta strukturalna Deco Art
- farby akrylowe, metaliczne Deco Art (szczególnie turkus, zieleń oraz różowe złoto)
- Fluidy akrylowe Deco Art
- lakier Tripple Thick Deco Art
- masa samoutwardzalna 
- wosk bezbarwny Deco Art
- łańcuszek kulkowy
- złota mikka w proszku

ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W WYZWANIU, CZEKAJĄ FANTASTYCZNE NAGRODY MARKI DECO ART!!!!












Oto sposób na listeczki, którymi ozdobiłam gorę medalionu. Nie trzeba mieć specjalistycznych foremek, wystarczą listki prosto z krzaka :-) Tu akurat tawułka mi posłużyła :-) Trochę rozwałkowanej masy samoutwardzalnej, listek i farby :-)







22 komentarze:

  1. Zachwycający jest ten medalion. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, przepiękny! I ta feeria barw... ach!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca! Dopracowana w każdym szczególe! PIĘKNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny medalion, kolory iście jesienne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bo to właśnie jesień mnie zainspirowała :-)

      Usuń
  5. genialny medalion, a sposób na listki zachwycił mnie swoją prostotą, bo nie ukrywam, że zaczęłam się zastanawiać jaką formę można wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Medalion jest przepiękny i gdyby był mniejszy, to nosiłabym go jako zawieszkę na łańcuchu do swetrów. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że Ci się podoba :-) dziękuję bardzo za miłe słowa i odwiedziny :-)

      Usuń