czwartek, 7 czerwca 2018

Serducho "Wiosna vintage"

 Serducho wykonane na potrzeby konkursu ogłoszonego na facebookowej grupie Skarbnica Decoupage.

Zdobione zarówno od środka jak i od zewnątrz przysporzyło mi sporo pracy, jednak efekty warte były tego poświęcenia.
Całość fajnie się prezentuje jako dekoracja zawieszona na zasłonie lub oknie.
Wykonanie: Obie połówki serduszka pomalowałam gąbeczką od wewnątrz czterema kolorami farb metalicznych DecoArt oraz podbiłam na koniec całość farbą czarną. W okienku przeznaczonym na obrazek wkleiłam na papier soft z wiosennym motywem. Po wyschnięciu farb połączyłam obie połówki serduszka i przystąpiłam do wykonania zdobień z odcisków z masy do modelowania. Ptaszki naklejone na gniazdko dodały efektu przestrzennego i wzbogaciły kompozycję. Odciski pomalowałam farbą metaliczną
w kolorze starego złota, spatynowałam czarną farbą akrylową.
Zawieszkę oraz frendzel wykonałam z końcówki biżuteryjnej, frendzel to zwykły sznureczek pobrudzony farbą metaliczną.

Inspiracja dla Decoratorium: https://www.decoratorium.com.pl/
http://decoratorium-inspiracje.blogspot.com/

Materiały:
Serce akrylowe
Farby metaliczne  DecoArt:
Dazzling Metallics bright copper 
Dazzling Metallics dark patina 
Dazzling Metallics rose gold 
Extreme Sheen Antique Bronze 
Crafter`s Acrylic black 
DecoArt Antiquing Cream Patina Green
Masa do modelowania - Fimo®Air Light Modelling clay
Foremki silikonowe
Klej do papieru soft
Papier soft z wiosennym motywem








23 komentarze:

  1. Zachwyciło mnie to serducho :) Jest niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, bardzo się cieszę że Ci się podoba :-)

      Usuń
    2. kobiety drogie, nie mówcie/piszcie "serducho" bo to ckliwe i infantylne. Nie "pozdrawiajcie cieplutko", bo jesteście dorosłymi kobietami i takie "ciuciu" Wam raczej nie przystoi. No i nie jest to poprawne językowo, raczej to stylistyczny potworek.Mówmy po polsku, nie "po polskiemu".

      Usuń
    3. A ja na to jak na lato, mój blog, moje serducho :-)

      Usuń
    4. I tak trzymać :-)
      Jakiego lakieru użyłaś do wykończenia serducha? Piękny efekt.
      Pozdrawiam - Ania.

      Usuń
    5. Połysk serducha to akryl, zdobiłam je od środka więc lśni a nie było lakowrowane. Tylko odlewy są zabezpieczone woskiem, pozdrowionka

      Usuń
  2. No coś pięknego!!! Jesteś niesamowicie zdolna! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje prace więc zostaję na dłużej by częściej podziwiać je.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie : https://skladzikzapomnianychmarzen.blogspot.com/

      Usuń
    2. Alu, dziękuję za odwiedziny, cieszę się że Ci się u mnie spodobało :-) pozdrowionka

      Usuń
  4. Przepiękne i cudownie wykonane...pomysł rewelacja!!!To jest niewątpliwie coś co wstrzymuje oddech!Brawo Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Chyba nic więcej nie napiszę, bo jest po prostu piękne i już :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam serducha! Twoje jest przepiękne!!!
    Warto było poświęcić mu tyle pracy!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń