piątek, 6 lipca 2018

Sezonowo-malinowe pudełko na drobiazgi

Inspiracją do wykonania pracy był ogród mojej mamy, który z początkiem lata staje się miejscem smakowitych spacerów. Mnóstwo tu porzeczek, czereśni i oczywiście malin, które w tym roku wyjątkowo obrodziły.

Pudełeczko wykonałam z kartonowego boxu dostępnego w Decoratorium oraz papieru do scrapbookingu. Farby choć pozornie kolorami nawiązują do Bożego Narodzenia to  wpasowały się w malinowy klimat motywu przewodniego. 

Inspiracja dla Decoratorium

Materiały jakich użyłam:
  • Box kartonowy
  •  Farba kredowa - biała Deco Art Everlasting Americana Decor         
  •  Farby Akrylowe Deco Art
            - forest Green
            - leaf Green
            - christmas red
            - country maple
  • Wosk bezbarwny Deco Art
  • Masa lekka FIMO
  • Papier do scrapbookingu  z motywem malin od Decoratorium
  • Klej do decoupage Deco Art
  • Serwetka z motywem malin





9 komentarzy:

  1. O rany jakie śliczne pudełko. Uwielbiam maliny, a tu wyglądają szczególnie pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuję, strasznie się cieszę, że Ci się spodobało :-)

      Usuń
  2. Pudełeczko jest genialne, ze względu na kształt (od jakiegoś czasu chcę coś okrągłego zrobić ale pudełka z łuby są okropne) i kolory. A papieru tego nie znałam, a lubię mieć w domu różne maliny, truskawki ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada dziękuję za odwiedzinki :-) cieszę się że ci się ten mój torcik malinowy podoba :-)

      Usuń
  3. Cudo, cudo i jeszcze raz cudo. Piękne, dopracowane w każdym szczególe pudełko, mistrzostwo świata. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zrobione pudełko.Motyw na czasie i te soczyste kolory przetarte bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło dziękuję, faktycznie na czasie dziś aż mnie brzuch boli od tych malinowo-porzeczkowych pyszności :-)

      Usuń