piątek, 7 września 2018

Romantyczna herbaciarka dla siostry


Witajcie kochani,
Dziś prezentuję pomysł  na prostą herbaciarkę w romantycznym stylu, jaką wykonałam dla mojej siostry. Do wykonania pracy wykorzystałam drewniane pudełeczko z przegródkami oraz szyldzik ze sklejki.
Całość pracy została dokładnie wyszlifowana, a następnie z zewnątrz pomalowana farbami kredowymi Anericana Decor. Środka celowo nie malowałam, gdyż w przypadku kontaktu z produktem żywnościowym naturalny surowiec lepiej się sprawdza (zapach wosku i farb nie wpłynie na aromat herbatek).
Wieko po pomalowaniu białą farbą kredową i ozdobiłam fragmentem papieru ryżowego z romantycznym motywem kwiatowym od Decomanii. Motyw ten jest dostępny w wielu sklepach z materiałami dla plastyków i hobbystów. Po wyschnięciu kleju kwiatki podmalowałam cienkim pędzelkiem z użyciem białej farby kredowej, co dodało malarskiego efektu oraz kontrastu. Pręciki na kwiatkach podkreśliłam kropkami z czarnej konturówki.
Po wyschnięciu kleju i  podmalowa całość pracy została kilkukrotnie zabezpieczona woskiem bezbarwnym DecoArt.

 
Biała farba kredowa
ciemna zieleń
jasny żółty
wosk bezbarwny
klej do decoupage
szablon z koronką
czarna konturówka do kropeczek na kwiatkach
papier ryżowy Decomania






6 komentarzy:

  1. Piękna :) Podoba mi się także z powodu pieczołowitości wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, dopracowana.....w cudownych kolorach pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki jak żywe,śliczna, delikatna, kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko . będzie zdobiło i pomoże utrzymać porządek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna szkatułeczka. Cudny wzór kwiatów. Perfekcyjnie i elegancko wykonana. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń