czwartek, 8 października 2015

Nowe życie starej toaletki

Przedmiot ten trafił w moje ręce przypadkiem i widać tak chciał los :-) Rozklekotana toaletka z drewna, aż się prosiła co najmniej o naprawę, nie wspominając już o renowacji. Właścicielką jest moja ciocia - starsza osoba lubująca się w złotych dodatkach wystroju mieszkania. Ja nie lubię czystego złota, ale nie było tu mowy o jakimkolwiek konkretnym postarzaniu, bo toaletka miała być przecież nowa :-) Martwiłam się że moja koncepcja ostatecznie da efekt ołtarzowo-cygański, ale chyba nie jest tak źle :-) Złote poprzecierane boki i szufladka to połączenie farb pokrytych bitumem i cyt. pociapranych pastami pozłotniczymi i mikami. Motyw różany to papier ryżowy Decomanii, można go kupić w sklepie Drzewo Sekretów - polecam http://www.drzewosekretow.pl/ . Jasne elementy pomalowałam farbami kredowymi. Toaletka jest częściowo wylakierowana na połysk (lustro, boki i wieko szufladki) a reszta woskowana, co daje ciekawy kontrast.








28 komentarzy:

  1. Piękna toaletka po renowacji , rózyczki cudne a cieniowania perfekcyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) A jaki model futrzasty piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to moja trochę przypadkowa modelka :-)

      Usuń
  3. piękna metamorfoza ... a i kicia już testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Замечательное преображение!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko,bardzo podoba mi się całość ale głównie wycieniowanie motywu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cieszę się że cieniowania się spodobały :-)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wyszła ta toaletka, motyw jak malowany :)
    A tło pod motywem jest świetnie zrobione . Jak ty je zrobiłaś ? Tu jaśniej, tu ciemniej , zachwycam się . Kolor całej toaletki też mi się podoba , to orzech?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tło po prostu wycieniowałam farbą z odrobiną blending żelu Lamperii, zwykle robię to palcami :-) Całość jest złocona i nie do końca uchwyciłam to na fotkach, opiszę Ci na fb jak uzyskałam ten efekt :-)

      Usuń
    2. Stamperii rzecz jasna hi hi

      Usuń
  7. Toaletka prezentuje się pięknie, a wosk faktycznie dał ciekawy efekt wizualny. Całość prezentuje się naprawdę uroczo. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. co dalej planujesz odnowić? Może masz pomysł na wejście do domu

    OdpowiedzUsuń