wtorek, 20 maja 2014

Chusteczniki na dzień matki

Mało mam czasu oj mało, ale udało mi się go uszczknąć odrobinę na zrobienie czterech chusteczników, jakie trafiły już do jednego z chełmińskich sklepików z upominkami, kwiatami i rękodziełem.
Myślę, że w sezonie dniumatkowym znajdzie się amator na oryginalny prezent prosto spod moich łapek.

 Nr.1 Technika serwetkowa, kropeczki, patyna






Nr. 2 technika serwetkowa - różyczki + transfery - jaskółki i napisy







Nr.3 technika serwetkowa, przecierki, bitum





Nr. 4 technika serwetkowa, spękania jednoskładnikowe




17 komentarzy:

  1. Aniu wszystkie chusteczniki są cudne, prznam sie , że miałbym problem z wybraniem faworyta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyróżniam pierwszego - jest akuratny! Wszystko w nim pięknie ze sobą gra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten z serduszkiem w kropy jest cudowny:) swoja drogą świetny prezent dla mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne, najbardziej mnie urzekł ten pierwszy! klasa ;) zapraszam do nas na candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno określić, która najładniejsza. Wszystkie chciałabym mieć! Są piękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ,jakie cudeńka ....wszystkie są prześliczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne prace! coś pięknego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są piękne i tak jak już napisały przedmówczynie i mi byłoby ciężko zdecydować się który wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i to wszystkie. Masz prawdziwy talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję serdecznie wszystkim za wspaniałe komentarze, dla mnie nie ma lepszej nagrody za to, co robię. Uskrzydlacie mnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tu u ciebie, śliczne pudełka, chusteczniki, jest na co popatrzeć.
    Jaskółki to papier czy serwetka, są ślicznym dodatkiem do kwiatów.
    Zapisuję się do ciebie
    zapraszam do siebie
    http://pakamerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach dziękuję :-) Jaskółki to transfery z wydruku laserowego :-)

      Usuń