czwartek, 27 grudnia 2018

Pudełko na pierniczki

Witajcie kochani, mój kolejny świąteczny projekt to prezent dla wyjątkowej osoby, którą chciałam obdarować czymś, co będzie moją wizytówką  i jednocześnie przedmiotem praktycznym i używanym w okresie Świąt Bożego Narodzenia.
Pudełeczko na pierniczki wykonałam  na bazie tekturowego pudełka, które ozdobiłam techniką serwetkową (wieko) oraz za pomocą farb akrylowych Deco Art w kolorach iście świątecznych: Holiday green, christmas red, white i forest green. Ciekawego efektu na brzegach pudełka dodały przetarcia czarnym i złotych fluidem DecoArt. Wypukłe elementy to odciski z masy lekkiej pomalowane również farbami akrylowymi. Całość pracy zabezpieczyłam moim ulubionym bezbarwnym woskiem DecoArt.







Lista materiałów:
Tekturowe pudełko Efco
Farby akrylowe: White, holiday green, christmas red DecoArt
Fluidy akrylowe: black, gold Deco Art
Serwetka z zimowym motywem
Klej do serwetek Deco Art
Bezbarwny wosk DecoArt
Foremka +Masa lekka + klej ekspresowy




Pozdrowionka 

Ania

1 komentarz:

  1. Wspaniała praca! Spełnienia marzeń i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń