poniedziałek, 12 lutego 2018

Rustylnie z efektem starej deski

Nie planowałam tej pracy, powstała spontanicznie, z tak zwanego twórczego niepokoju :-). Czasem tak mam, że zamiast dokończyć coś co już zaczęłam, wolę "rozgrzebać  kolejny projekt, bo ciekawi mnie czy da się urzeczywistnić moją wizję, pomysł czy ciekawość efektów. Tu zmierzyłam się z efektem starej deski, który dodatkowo poza farbami i bitumem urealniłam rowkami wyrytymi za pomocą nożyczek. Stary, rustykalny styl zdecydowanie mi leży, lubię takie obdrapańce z efektem kropeczek jak u Mariny Nikuliny.Wianek z grafiki napotkanej podczas wędrówek po Pintereście w końcu doczekał się swojej skrzynki :-)

Zostawię pudełeczko sobie na moje klejnoty z sieciówek :-)

Wykonanie- deska malowana - farby akrylowe, kredowe, bitum z judei, rowki wyryte nożyczkami , aby wyglądała autentycznie :-) Motyw - wydruk laserowy na cienkim papierze, podmalowany akrylami. Boki - szablon, pasta mixed media stamperii, farby akrylowe bitum, skrobia ziemniaczana ( do zmatowienia bitumu na bokach i w środku i fajniejszego efektu przecierki), przecierka białą farbą kredową. Wieko musiałam wielokrotnie lakierować, bo motyw był dość wypukły, na koniec całość kilka razy woskowana.











16 komentarzy:

  1. Aniu, REWELACYJNA!!!! Coś przepięknego! Też kocham te klimaty i... nawet mam tę grafikę. :)
    Ja używam talku zamiast mąki z.
    Uściski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku bardzo się cieszę, że spodobała ci się ta moja skrzynka starowinka, dziękuję za odwiedziny, pozdowionka :-)

      Usuń
  2. Boszzzz! Coś pięknego!!! Nawyczyniałaś, aż napatrzeć się nie mogę, wszystko jest dobrane idealnie. A ten pomysł z nożyczkami - genialny!!! Można podpatrzeć? Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych udanych realizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga podpatruj ile wlezie, tylko pochwal się efektami. Dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń
  3. Przepiękna praca, bardzo fantazyjna. Niesamowite kolory. Genialne pudełeczko. <3
    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko za odwiedziny i ciepłe słowa :-)

      Usuń
  4. Przepiękna :) Szczęka mi opadła i zęby muszę pozbierać :) Śliczne połączenie :) Pozdrawiam serdecznie :) Pozwoliłam sobie dodać Twojego bloga na mojej stronce aby nie przegapić już żadnego cuda, które stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za odwiedziny, cieszę się że zamierzasz mnie na stałe obserwować, to dla mnie wyróżnienie :-) pozdrowionka

      Usuń
  5. Widziałam już na FB. Cudowna. Takie prace się pamieta

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca. Bardzo, bardzo mi się podoba - imitacja desek, kolorystyka, piękny motyw kwiatowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że przypadła Ci do gustu :-) dziękuję za odwiedziny :-)

      Usuń