środa, 18 września 2019

Efekt bursztynu


Witajcie kochani po dłuższej przerwie :-)

Efekt bursztynu -  budzi sporą ciekawość odkąd opublikowałam moje pierwsze bursztynowe projekty na FB. Dociera do mnie mnóstwo pozytywnych komentarzy, za które jestem ogromnie wdzięczna :-) Do jego wykonania użyłam popularnych mediów marki Pentart :-)
Jak twierdzą niektórzy nie jest to nic innowacyjnego. To prawda, ponieważ technika zdobienia przedmiotów za pomocą heavy body żelu, mikki i tuszy pojawiła się już jakiś czas temu m.in w projektach projektantki Pentacoloru - Viki Violi Krzyżaniak. Mnie zainspirowały warsztaty z Agnieszką Miś, w pracowni której wykonałam bombki z użyciem wspomnianych mediów, a także warsztaty z Beatą Wośkowiak, gdzie pierwszy raz miałam okazję zestawić żel media z tuszami. 
Pokłosiem zdobytej wiedzy oraz natchnieniem bursztynową biżuterią, jaką oglądałam podczas tegorocznych wakacji, jest właśnie efekt bursztynu - moja interpretacja wspomnianej techniki, według odpowiedniej kompozycji kolorystycznej i zachowania półtransparentności przedmiotu, aby słońce mogło wnikać do środka :-) 

Serduszka z efektem bursztynu celowo zestawiłam z dodatkami posrebrzanymi, aby podkreślić biżuteryjny charakter prac :-)

Pozdrowionka dla wszystkich !!! 










4 komentarze:

  1. Zachwycałam się na FB. Twoje bursztynowe prace budzą zachwyt. Piękne są i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wspaniałego, oglądam z zachwytem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serducho. Dopracowane i przemyślane w każdym szczególe. Efektowne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń