czwartek, 24 stycznia 2019

Obrazek z dziewczynką shabby chic


Obrazek mocno shabby chic wykonany na bazie z mdf otrzymanej w nagrodę za listopadowy konkurs na najlepszą pracę na grupie FB Decoupage Mixmedia Powertex  - od firmy DekorWood. Koncepcja szczerze mówiąc była taka, aby wykonać coś do kuchni np. z odciskami łyżeczek z masy samoutwardzalnej, ale jak zaczęłam szaleć z patynami i farbami kredowymi DecoArt od Decoratorium, to ostatecznie wyszło to to właśnie coś. Listeczki tym razem wykonałam z masy lekkiej od Sztuki Zdobienia, co pozwoliło na ich ładne uformowanie i szybsze odciśnięcie za pomocą foremki zakupionej na Aliexpress. Papier klasyczny z takimi pięknymi dziewczynkami kupiłam dawno temu od Asket. W tle nawet znajduje się śliczna serwetka w kolorze patynowo-miętowym, ale ją zaciaprałam i nie widać :-) Mam nadzieję, że się wam spodoba moja nowa inspiracja :-) pozdrowionka








1 komentarz:

  1. Piękny obrazek wyszedł. Listeczki wspaniale wyglądają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń