niedziela, 15 października 2017

Country style decoupage

Wieś, sielskość, czyli to, co kocham <3 Wychowałam się na wsi, takiej prawdziwej wsi i to było najcudowniejsze dzieciństwo jakie mogłam sobie wymarzyć :-) Tu się nauczyłam jak kochać przyrodę, szanować naturę, kreatywnie myśleć i pracować...

Konewki z Netto dostały nowy look w stylu country. Farby kredowe Americany i Pentarta na primerze sprawdziły się doskonale. Nie używałam specjalistycznych preparatów do efektu rdzy, przyciemniłam zacieki Lasurem Pentarta w kolorze orzechowym i odrobiną bitumu. Pasta mixed media Stamperii idealnie nadała się do szablonu dookoła motywu z kurką.
Kwiatki na konewce to papier ryżowy ITD Collection, kurka to wydruk laserowy na papierze soft.





7 komentarzy:

  1. Cuda, przepiękne prace :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowo piękne kompozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie piękno tkwi w prostocie! Świetne!
    Podobają mi się motywy i sposób postarzenia .
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, dekoracyjny zestaw. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace!!! Pięknie się prezentują!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to cudne! Podziwiam Twój talent!

    OdpowiedzUsuń