sobota, 7 stycznia 2017

Chustecznik na przełomie zmian

Jejku ależ zaległości mam do nadrobienia :-) Ostatnie prace wykonałam na przełomie okresu ważnych zmian w moim życiu, zmian, które mam nadzieję wpłyną dobrze na kreatywność i nowe pomysły.

Zawsze wierzyłam, że nadejdzie taki dzień, kiedy siądę przy własnym biurku w otoczeniu regałów z farbami i materiałami do decou. Tak też się stało i jestem bardzo szczęśliwa, bo mam swoje miejsce na ziemi. Dom na zielonym wzgórzu jest moim spełnieniem marzeń :-)

Chustecznikowa klasyka. Farby kredowe Americana Decor, serwetka i szablonik.







4 komentarze:

  1. Aniu super, ze masz już pracownię - marzenia się spełniają 😊
    Chustecznik cudny- klimatyczny.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, dostojny w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasycznie i pięknie. Gratuluję dobrych przemian. Własna pracownia to coś bardzo potrzebnego dla kreatywnej osoby:) Super!

    OdpowiedzUsuń