niedziela, 14 lipca 2013

Moje warsztaty decoupage

Ostatnio porządkowałam zdjęcia, katalogowałam, przerzucałam z miejsca na miejsce, w tych z warsztatów też był niezły misz masz. Tak już mam że robię ich tysiące, a na sortowanie zawsze brakuje mi czasu. Postanowiłam podzielić się kilkoma fotkami z warsztatów, jakie przeprowadziłam latem zeszłego roku z dziećmi biorącymi udział w projekcie "Akademia Pana Kleksa" w Chełmnie oraz z tegorocznych warsztatów w SP w Grzybnie. Praca z dziećmi w technice serwetkowej nie należy do najłatwiejszych, ponieważ motywy serwetkowe w dziecięcych łapkach przybierają przeróżne kształty, niekoniecznie takie jak przed przyklejeniem. Ale w tym tkwi cała zabawa, efekty są nieprzewidywalne i jednocześnie piękne :-)

Akademia Pana Kleksa 2012




                                                   Warsztaty w SP w Grzybnie czerwiec 2013





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz