wtorek, 18 lutego 2014

Świecznik decoupage na tealight

Ostatni z moich pomysłów :-) Złapałam zajawkę na turkusy, które w połączeniu ze złotem tworzą świetny efekt. Ten świecznik zrobiłam dla siebie, jako jedną z niewielu rzeczy z takim właśnie przeznaczeniem.
Góra: serwetka, pasta pozłotnicza, farby akrylowe i miki.
Dół: wytłaczanka z Bigshota, farba akrylowa, pasta pozłotnicza i lakier wiadomo ;-)

Kurcze podoba mi się ten pomysł, czuję że powoli wracam na dobrą ścieżkę i zaczynam być zadowolona z tego co tworzę, albo to słońce tak na mnie działa, hmmm byle do wiosny.

Słońce czy nie słońce, ładny decou świecznik, nazwany przez pewną przesympatyczną osobę spluwaczką mam i nie oddam!!!!
 







Z takiej serwetki to to powstało, z tej w mniejszej wersji :-)



31 komentarzy:

  1. Wow.. jest piękny, Ciekawe czy i kiedy mnie uda się coś takiego stworzyć !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-) trzeba w końcu spróbować :-)

      Usuń
  2. Nie dziwię się, że nie oddasz, śliczne maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola dziękuję, pewnie że nie oddam :-)

      Usuń
  3. Masz rację nie oddawaj, bo za ładny. I te kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie oddam :-) Dziękuję Babajago :-)

      Usuń
  5. Bardzo ładny :) chyba, za Twoją sprawą, polubię turkusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też się przekonałam do turkusów, szczególnie w odcieniu utleniającej się miedzi. dziękuję

      Usuń
  6. spluwaczka czy nie, piękny jest :) I ten turkus ze złotem....hmmm....uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kruszyna to dzięki Tobie taka inspiracja, dziękuję

      Usuń
  7. Świetna praca! Rewelacyjne dobrane kolory. Gratulacje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas uczę sie dobierać kolory, dziękuję i równiezż pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Cóż dodać... CUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Artystko Ty Moja Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zrobiłaś ten świecznik.Wszystko dopracowane w szczególe i kolor i ornament.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja miło mi bardzo, dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  10. Ten ornament jest piękny! Czy mogłabyś napisać jak go dokładnie zrobiłaś, skąd wzięłaś szablon... Dopiero zaczynam (właściwie to planuję zacząć) przygodę z decoupage i szukam sposobu na piękny relief..

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję :-) opis wykonania jest w poście :-) Wytłaczanka z Big Shota na tekturze, przyklejona do drewienka, pomalowana i pozłocona.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. blog.tworkimariolki.pl22 listopada 2014 22:16

    Ślicznie! I w moich kolorach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Zaczynam przygodę z decoupage. Jestem pod wrażeniem Pani prac.Nie wiem czy kiedykolwiek uda mi sie zrobić takie cudeńka, ponieważ natura nie obdarzyła mnie takimi zdolnościami. Ale będę próbowac, ponieważ sprawia mi to przyjemność. A Pani życze dalszych inspiracji .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urosłam o kolejny metr :-) dziękuję i życzę powodzenia oraz wytrwałości w przygodzie z decou :-)

      Usuń