niedziela, 15 grudnia 2013

Kolejne decou-bombki

Kolejne pomysły na wykorzystanie techniki decoupage w przygotowaniach do Świąt. Dotąd jakoś nie ciągnęło mnie do robienia tego typu ozdób, jednak muszę stwierdzić, że ma to swój urok. Sama już nie wiem co się bardziej świeci od brokatu te bombki, czy ja i cała podłoga dookoła :-)

Pierwsza bombka to medalion z plastiku zdobiony techniką serwetkową, tył został pomalowany farbami akrylowymi i rozświetlony mikami i brokatem.








Druga to bombka akrylowa z przegrodą zrobioną z tektury. Taka metoda wychodzi taniej niż kupowanie samych przegród w cenach bombek. Nakleiłam wydruk z laserówki, podmalowałam dodałam śnieg i brokat. Wierzch drugiej połówki ozdobiłam farbami, mikami i serwetką.





5 komentarzy:

  1. Witam czy tył bombki pomalowany jest wewnatrz czy na zewnatrz bombki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, tło jest od wewnątrz, a motyw i konturówka od zewnątrz :-)

      Usuń